دلم میخواد بشینم یه دل سیر گریه کنم :-(
فواید (!) گریه:
استرس را از بین می برد.
اخلاق را بهبود می بخشد.
احساس آزادی می آورد.
اندروفین (مواد شیمیایی که سرخوشی بالا می دهند) منتشر می کند.
چشمها را می شوید.
سموم را از بین می برد.
فشار خون را کاهش می دهد.
خدایا شکرت :-)
ما را در سایت حضور دوست دنبال میکنید
برچسب: گریه,گریه به انگلیسی,گریه مرد,گریه نکن,گریه نکن ابی,گریه دختر,گریه دنیا جهانبخت,گریه در خواب,گریه های امپراطور,گریه عاشقانه, نویسنده: بازدید: 84